sâmbătă, 24 aprilie 2010

avocatul meu in parlament face ceva pe datele mele personale

Ziua de 23 aprilie mi-a amintit in mod neplacut de "avocatul" meu in parlament (fie vorba intre noi am votat un deputat si m-am ales cu un avocat... neplatit) Ma intorceam acasa si doi tineri de la PNL impanau cutiile postale cu materiale despre susnumitul avocat. I-am rugat sa nu lase nimic in cutia mea postala. Urasc spamul de hirtie si atunci cind vine de la Cora, si atunci cind vine de la doamna Gorghiu in egala masura.  Au dat-o cotita spunind ca ei doar pun urari si cadouri de sfintu Gheorghe. Le-am replicat ca nu ma cheama Gheorghe. Ok, dar la evidenta populatiei exista un Gheorghe care locuieste in apartament cu mine. De unde aveti bazele de date cu Gheorghe si alte persoane din cartier? Doamna Andronescu stiu ca le are de la dl. Vanghelie, ceea ce i-a permis sa-mi trimita scrisorele nominale in campania electorala. Vad ca si d-na Gorghiu s-a invirtit de datele mele personale ca sa le foloseasca dupa bunul plac in actiuni electorale. Decit asa avocat, mai bine lipsa. Daca tot e avocatul meu in parlament astept de la dinsa o investigatie parlamentara despre cum datele personale ale oamenilor sint folosite fara acordul lor. Exista legi in Romania pentru aceste situatii si prevad sanctiuni si care trebuie respectate, chiar daca au fost votate inainte ca d-na Gorghiu sa intre in parlament. Cum fac sa nu mai primesc mesaje nesolicitate in cutia mea postala de la PNL si de la d-na Gorghiu?

Niciun comentariu:

Etichete