sâmbătă, 27 februarie 2010

Jurnalistii pelicani o inghit din nou...

...pe nemestecate. Onion strikes again.
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/887864/Crime-violuri-si-umilinta-pentru-promovarea-turistica-a-Danemarcei/

E posibil ca articolul sa dispara destul de iute, dupa ce o sa realizeze ce timpenie au facut. Asa ca iata un extras din articol, iar mai jos ceapa atit de draga pelicanilor nostri. E bine sa invete ca merge intotdeauna cu un graunte de sare, ca sa trag un calc lingvistic de toata frumusetea.

"Ministerul Turismului din Danemarca a investit 20 de milioane de euro într-o campanie de promovare turistică a ţării, al cărei concept şi realizare i-au aparţinut unuia dintre cei mai reputaţi producători de film din ţară, Lars Von Trier", anunţă site-ul de divertisment ONN. 

Întrucât s-a presupus că oficialii de la Ministerul Turismului se aşteaptă ca respectiva campanie să aducă venituri importante prin atragerea unui număr cât mai mare de turişti tineri, a fost realizat alt clip, numit „Nightlife” („Viaţa de noapte”), care va fi difuzat şi pe popularul post de televiziune MTV.

Imaginile înfăţişează doi tineri aflaţi într-o discotecă. În timpul dansului, fata îi şopteşte partenerului: „Aici am fost violată prima dată”. Replica vine, la fel de dur: „Eu sunt cel care te-a violat”. Mesajul de final, „Youthfull Denmark” se constituie astfel într-un semnal de alarmă cu privire la pericolele cu care se confruntă încă tinerii danezi.

Şi pentru a promova latura romantică a ţării, se apelează la acelaşi gen de imagini ale regizorului Von Trier de o duritate neîntâlnită până acum într-un astfel de proiect.
Aceasta nu este singura campanie de acest gen difuzată în Danemarca. În septembrie anul trecut, un clip asemănător, în care era promovat un mod de viaţă necuviincios,  a fost retras de pe YouTube, după ce a stârnit un val de nemulţumiri. 






Niciun comentariu:

Etichete