miercuri, 16 iulie 2008

where the hell is matt?

Io-te nah. M-am trezit și eu. Outtrended. Da, spre rușinea mea n-am primit clipul pe sub mînă de la surse, de la prieteni. Culmea ororii! Am dat peste el ca restul poporului în Romania Libera. M-am uitat la el ca alte 4 milioane și ceva de proști (acum o săptămână - acum bate spre 7) și am înghițit ca pelicanu'. Dau și aici, măcar să-mi fac mîna la embed youtube. Da, e vorba de un prostovan care dansează ca prostu' în 42 de locații și-i mai prostește și pe alții să le facă jocul. De ce mi-a plăcut? Vreau să ajung și eu în locurile alea și îmi place și mie să se ia oamenii după mine. Vouă nu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vreau sa ajung ei eu pe acolo. Si, daca nu danseaza aia dupa mine, dansez eu dupa ei, nicio problema :))
Hai, Octav, ca vreau sa-i dau un pic de tzatza blogului asta, sa se faca mare :))

Keep on jumping

trendology spunea...

Saru'mîna... sper sa nu ţi se lungească până creşte blogul. Dar ştiu că eşti generoasă cât încape, so...

Etichete