joi, 17 iulie 2008

Goya si fantomele sale

In primavara, cind am ajuns pe la Madrid nici n-am vrut sa ma gindesc sa calc in Prado. Sa stai mai mult de doua ore intr-un muzeu de calibrul asta si sa incerci sa iei cit mai mult cu tine cere sa lasi acolo niste litri buni de singe. Iesi stors, vlaguit, cu dureri de cap si de picioare. Pentru cine cunoaste, scopul calatoriei mele era chiar opus. Am trecut insa pe lista mea Prado pentru data viitoare cind ajung in Madrid. Pentru ca au o groaza de Goya si pentru ca dupa acest film stiu ca ma voi uita cu totul altfel la picturile sale. Cui ii trebuie un film cu imagine ca o pictura, cu incadraturi geniale, cu actiune si personaje vii sa puna mina si sa mearga la Goya's Ghosts de Milos Forman. Astia de ma cunoasteti, nu ratati! Ai inteles, breh loggedin?

Niciun comentariu:

Etichete