joi, 17 iulie 2008

diacritice

Îmi spune Crina să nu mai pun diacritice ca se văd pătrăţele. Eu îi spun că la mine se vede ok. Ea îmi spune că ea e publicul meu. Eu zic că are dreptate. Asa ca nu mai pun. Desi e frustrant. Toti limbistii si olimpicii romani de la Microsoft dimpreuna cu meseriasii retaileri romani de electronice si coscogea academicienii n-au fost in stare sa scoata mai mult de un set de caractere romanesti. pe care trebuie sa le tastez din paranteze patrate, apostroafe si punt si virgula. de ce in germania au tastaturi cu caracterele noi, iar la noi nu? cit costa sa comanzi la chinezi niste plastic vopsit altfel? nu mult, de vreme ce avem minjeli cu myria si cu alte blestematii prin magazine. iar cum pentru academicienii nostri daca nu e cartzoi in tom, nu e cultura, oricum nu conteaza. daca scrii cu pixul si ai negrishori la cules nu te lovesti de problema asta. iti ramine deci timp sa inventezi cuvinte noi: niciun, nicio si sa visezi legi in care limbile straine sa fie interzise in public.

Niciun comentariu:

Etichete