luni, 19 iulie 2010

yeeeeee!



Yep, B787 aterizeaza pentru prima data in afara SUA. In buna traditie a modelelor noi, inovatiile vin cu probleme si noi anunturi de intirzieri. De remarcat de pe la secunda 30 sistemul de inversarea propulsiei (scuze, dar nu stiu sa-i zic mai bine pe romaneste).

O sansa mare pentru Airbus sa nimereasca din prima cablajele pentru sistemul de onboard entertainment la A350. Sigur, inventivitatea e mare pe ambele maluri ale atlanticului, asa ca probleme pot aparea in orice faza a proiectului.

Pina acum avem 863 de comenzi pentru 787 versus 530 pentru 350. 350 a plecat cu un handicap de 2 ani. A fost totusi asteptat (cerut insistent mai degraba) de clienti, care l-au si comandat. Spre deosebire de 787 care a avut in 2009 59 de comenzi anulate, 350 a adunat inca 22 in acelasi an.

Pina una alta, vad ca si noi ne gindim la un model mic si cu jet. Scuze pentru ilustratia cel putin idioata a  articolului, dar acolo am gasit cele mai multe detalii. E o piata care se potriveste unor producatori mai mici.

Luindu-i in calcul si pe oamenii astia, putem sa ne gindim la Romania si in alti termeni in afara de vaicareala.

Niciun comentariu:

Etichete